زمان جاری : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 3:21 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



shabgard آفلاین


ارسال‌ ها19
عضویت24 /10 /1398
پاسخ : 2 RE تعمیر انواع لوازم خانگی دوو به صورت شبانه روزی
چگونه بوی بد ساید جنرال الکتریک را از بین ببریم؟
در اینجا مراحلی را خدمتتان توضیح می دهیم که طبق آن پیش بروید و مشکل بوی نامطبوع ساید بای ساید خود را حل کنید.

بررسی و تنطیم دمای ساید بای ساید جنرال الکتریک. به طور عمومی ساید های جنرال باید دمایی بین 37_35 درجه سانتی گراد داشته باشند. ولی باز ه پیشنهاد می شود تا از دفترچه راهنمای ساید جنرال الکتریک خود کمک بگیرید.
ابتدا ساید خود را از برق خارج کنید و درون آن را تخلیه کنید. بعضی از مدل های جدیدی ساید جنرال الکتریک دارای دکمه on _ off هستند و از آن ها هم می توانید استفاده کنید.
طبقات و کشو های ساید را از داخل آن خارج کنید و با محلول آب و جوش شیرین تمیزشان کنید.
داخل ساید و سینی آن را هم با محلول بالا تمیز کنید.
از مواد بوگیر و یا حتی ذغال در داخل سایدتان استفاده کنید تا دیگر بوش نامطبوع نگیرد.

تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر
تعمیر لباسشویی بوش در محل
یکی از ویژگی های نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تهران، اعزام تعمیرکار به تمامی نقاط شهر تهران می باشد. در گذشته شما باید لباسشویی خود را به نمایندگی می آوردید و تا چند روز منتظر می ماندید تا تعمیر شود. اما دیگر لازم نیست تا این همه زحمت به خودتان دهید. ما با اعزام تعمیرکار به محل سکونتتان، تعمیر ماشین لباسشویی را در همانجا انجام خواهیم داد.
یک سری ویژگی در نمایندگی تعمیرات بوش وجود دارد که مصرف کنندگان لوازم خانگی این برند عالی را ترغیب می کند تا تعمیرات خود را به ما بسپارند. در این قسمت به این ویژگی ها اشاره می کنیم.
اولین ویژگی که در تعمیر ماشین لباسشویی در نمایندگی رسمی تعمیرات بوش وجود دارد، استفاده از قطعات اورجینال و اصلی می باشد. از آنجایی که کمپانی بوش به صورت مستقیم بر روی همه نمایندگی های تعمیرات خود نظارت می کند، اجازه استفاده از قطعات غیر اصلی را به آن ها نمی دهد. به همین دلیل پس از تعمیرات، قطعه مورد نظر تا مدت ها دچار خرابی نمی شود و با خیالی آسوده می توانید از آن استفاده نمایید.
دومین ویژگی این نمایندگی، خدمات پس از فروش آن می باشد. شما می توانید با خیالی آسوده تعمیرات خود را به نمایندگی تعمیرات بوش در تهران بسپارید و در صورت بروز هرگونه مشکل، از این نمایندگی بخواهید تا مشکل را حل کند.

دوشنبه 19 خرداد 1399 - 13:56
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش




پرش به انجمن :